Stap 1

Vul het onderstaande formulier in.

Stap 2

Na het invullen van het formulier sturen wij u een factuur van 50 euro inclusief btw voor productonderzoek, registratie- en administratiekosten en recyclingkosten (ophalen toestel). Na betaling van de factuur maken wij het rapport op en sturen wij die naar u toe.

Nagenoeg alle verzekeringsmaatschappijen zullen deze kosten vergoeden maar als u dat niet zeker weet, informeer dan eerst bij de maatschappij.

Stap 3

Na betaling van de factuur maken we het rapport op. U krijgt van ons het schade taxatierapport per email toegezonden (in PDF-formaat) zodat U deze door kan sturen  naar uw verzekeringsmaatschappij.

Stap 4a

Als de verzekeringsmaatschappij aan u aangeeft dat de TV door ons hersteld kan worden, maken we een afspraak voor de reparatie. In de meeste gevallen kunnen wij de TV ter plekke repareren.

Stap 4b

Als het apparaat niet kan worden gerepareerd en de verzekeringsmaatschappij heeft de schade aan u uitgekeerd, geeft u aan ons door dat de TV voor recycling kan worden opgehaald, waarop wij een ophaal afspraak met u zullen maken.

Als de tv bij ons binnen is doen wij een nacontrole (schade,modelnummer en serienummer).

Stap 4c

Het is mogelijk dat stap 4a en 4b komen te vervallen en dat er geen reparatie, controle en recycling wordt uitgevoerd, echter dan moeten we wel een bewijs via u van de verzekering krijgen.