Heeft u vragen?
Maandag tot en met vrijdag: 09:00 – 17:00 uur
Zaterdag: Enkel via e-mail en onze aanvraagsystemen
Maandag tot en met vrijdag: 09:00 – 17:00 uur
Zaterdag: Enkel via e-mail en onze aanvraagsystemen
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00
Zaterdag: Enkel via e-mail en aanvraagformulieren
Zondag: Gesloten
Als u contact wilt, kunt u bellen naar 06-22464711,
Reparatie vragen gaan via de E-mail zodat we alle gegevens altijd kunnen achterhalen en vergissingen worden voorkomen.
U kunt ons per e-mail bereiken door een mail te sturen naar info@tvreparatieservice.nl
Wanneer wordt mijn tv met een beschadigd scherm als total loss beschouwd?
Een tv met een beschadigd scherm wordt als total loss aangemerkt wanneer de kosten voor reparatie hoger zijn dan de huidige waarde van de tv.
Als de vervangingskosten voor het scherm hoger uitvallen dan de prijs van een vergelijkbaar nieuw toestel, wordt de tv als total loss beschouwd.
Ook schade aan andere onderdelen van de tv, zoals de elektronica (modules) en de behuizing, kan een rol spelen in deze beoordeling.
Let op: Sommige verkopers en bedrijven verstrekken een “total loss verklaring” zonder een grondige inspectie. Daarom is het van belang dat het taxatiebedrijf ook in staat is de reparatie uit te voeren.
Kan ik een taxatie aanvragen als ik de aankoopfactuur van mijn tv niet meer heb?
We vragen altijd om een aankoopfactuur om de oorspronkelijke waarde van de tv vast te stellen.
Als u deze niet meer heeft, vermelden we in het taxatierapport de prijs zoals aangegeven door tweakers.net.
Hoe bepalen jullie de vervangingswaarde van mijn tv voor de verzekeraar?
We bepalen de waarde van een vervangende tv door de specificaties (mogelijkheden en kwaliteit van uw huidige tv) te vergelijken met die van een nieuw model.
Daarbij kijken we naar aanbieders zoals [www.coolblue.nl] die gevestigd zijn in Nederland en tv’s verkopen die bestemd zijn voor de Nederlandse markt (dus geen grijze import).
Waarom moet mijn beschadigde tv opgehaald worden voor recycling en controle?
Als u bij ons een taxatie heeft aangevraagd, volgen we de aangegeven stappen waarvoor u een vinkje zet tijdens de aanvraag.
Wanneer de tv niet gerepareerd wordt, halen we deze op voor recycling en controle.
Het recyclen gebeurt om bruikbare onderdelen te hergebruiken voor andere tv’s die anders niet gerepareerd zouden worden, omdat reparatie met gebruikte onderdelen voordeliger is dan met nieuwe onderdelen.
Overgebleven materialen zoals plastic, aluminium en blik worden gerecycled. De opbrengst hiervan gaat naar De Groene Sluis in Lelystad [www.degroenesluis.nl].
We voeren controle uit om te voorkomen dat tv’s elders opnieuw worden geclaimd. Het is meerdere keren voorgekomen dat een tv, zonder medeweten van de consument, opnieuw werd geclaimd, wat zowel voor de consument als voor ons nadelig is. Het zou immers vervelend zijn als u en wij als fraudeurs beschouwd worden door de verzekeraar.
Dit is ook de reden dat een tv die niet door ons wordt gerecycled, een vrijwaringsbewijs van de verzekeraar moet hebben.
Als u de tv wilt behouden zonder vrijwaringsbewijs van de verzekeraar, melden we dit bij de verzekeraar. Het is dan aan de verzekeraar om hierop actie te ondernemen.
Kan ik mijn kapotte tv ook zelf naar een milieustraat brengen?
Het kan voorkomen dat we u vragen de tv zelf af te voeren omdat deze bijvoorbeeld in de weg staat of economisch geen waarde meer heeft.
In dat geval bespreken we met u hoe de procedure verder verloopt (bijvoorbeeld dat de sticker met serienummer naar ons wordt gestuurd, wat wel eens voorkomt).
Ik kan geen foto maken van de schade omdat mijn tv niet meer aangaat.
Geen probleem. Het komt vaker voor dat een tv na een val geen beeld meer geeft. In zo’n geval halen we uw tv op en onderzoeken we de schade in onze werkplaats. Wanneer u online een aanvraag doet, ontvangt u informatie over deze procedure.
Is het mogelijk om de schadetaxatie bij mij thuis te laten doen?
Ja, dat kan. We begrijpen dat er omstandigheden kunnen zijn waardoor u de taxatie liever thuis laat uitvoeren, bijvoorbeeld als u geen computer heeft. We halen uw tv op en vullen samen met u het online formulier in. Afhankelijk van uw situatie helpen we u verder.
Deze service is bedoeld voor mensen die de aanvraag echt niet zelf kunnen doen, omdat het extra werk voor ons betekent.
Wilt u een bezoek brengen aan ons pand in Lelystad? Of wilt u een televisie op onze locatie afleveren? Dit kan enkel op afspraak. Gelieve hiervoor contact met ons op te nemen.
Kolkweg 20-10
8243 PN Lelystad
Nederland
U kunt alle correspondentie naar TV Reparatie Service Nederland sturen naar onderstaand adres:
Kolkweg 20-10
8243 PN Lelystad
Nederland
Bedrijfsnaam:
TV Reparatie Service Nederland
KvK-nummer:
62685325
Btw-nummer:
NL854917184B01
E-mail:
info@tvreparatieservice.nl
TV Reparatie Service Nederland (voorheen LCD-TV Reparatie Service Nederland) is gespecialiseerd in het uitvoeren van schade reparaties van LCD, LED en Plasma televisies. 'Service’ verlenen, u vindt het terug in onze bedrijfsuitvoering. Wij voeren onze werkzaamheden eerlijk, helder en duidelijk uit naar de wensen van de klant. Dat is TV Reparatie Service Nederland.
Wij gebruiken cookies om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u gewoon verder gaan.
AccepterenNiet accepterenMeer informatieWe kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
De volgende cookies zijn ook nodig - U kunt kiezen of u ze wilt toestaan: