Beoordelingen van klanten

32 antwoorden
  1. Jan Veen
    Jan Veen zegt:

    Albert is een man die DOET wat hij ZEGT, Zodra hij zijn koffer open doet, merk je het meteen: dit is een vakmannetje.
    Ik had bij een ander bedrijf een offerte opgevraagd en die kwamen 2x zo duur uit.
    Wat was er aan de hand?
    Er was een plug afgebroken die aan een printplaat vast zat. Albert keek er naar en zei: “Helemaal niet nodig, dat kan ik zo repareren.”
    En hij heeft het waar gemaakt.
    En met een uiterst klantvriendelijke prijs/kwaliteitverhouding.
    Toen hij met de reparatie klaar was, kreeg ik van hem als bonus een simkaarthoudertje van hem cadeau, omdat hij dat nog in zijn bus had liggen.
    Ik heb Albert nu als vast contact in mijn lijst staan.

    Als er iets van de tv stuk is, bel Albert.

    Beantwoorden
  2. F Jansen
    F Jansen zegt:

    Naar dat wij te horen kregen dat ons 4 jaar oude smart tv van Samsung het scherm defect was.
    En dat de reperatie erg duur was, en niet meer leverbaar.
    Zijn wij gaan zoeken op internet en kwamen bij Albert Hagen uit Lelystad uit.
    Informatie ingewonnen of er nog iets aan gedaan kon worden, duidelijke afspraken over de kosten.
    Zijn zeer tevreden met de reparatie aan onze smart/led tv. Daarbij ook weer garantie op de reparatie.
    Top service wat je tegenwoordig niet meer meemaakt.

    Beantwoorden
  3. Cees Ouwerkerk
    Cees Ouwerkerk zegt:

    Op 19 Maart is Albert geweest voor een reparatie, echter door mijn fout was tv stuk gegaan, en was er een andere vervanging nodig in tv als gebruikelijk, dit onderdeel die nooit vervangen hoeft te worden had Albert niet bij zich, dus tv eerst mee genomen en de week later afgeleverd zonder extra reiskosten o.i.d.zelfs nieuwe stroomkabel vervangen, tv is weer als nieuw, ik ben zeer tevreden. Cees Ouwerkerk.

    Beantwoorden
  4. Tonnie kersten
    Tonnie kersten zegt:

    Mijn aurea Philips tv zou niet gemaakt kunnen worden cq moest naar Philips gestuurd worden, ik zou hem dan 2 maanden kwijt zijn. Naar Albert gemaild, klacht omschrijving gedaan naar hem, hij wist meteen wat t was en heeft na een afspraak gemaakt te hebben bij mij thuis de aurea Philips tv snel en vakkundig gerepareerd. Klasse. Echt een vakman die zeker is van zijn zaken. Top man?

    Beantwoorden
  5. Liesbeth Stoevenbeld
    Liesbeth Stoevenbeld zegt:

    Het was eind vorige maand dat ik TV Reparatie Service Nederland benadert heb i.v.m. problemen met mijn TV.
    De wijze van communicatie vooraf was prima, de problemen met mijn tv aangegeven en in de terugkoppeling was duidelijk weer gegeven wat er loos kon zijn en welke kosten dat met zich mee zou brengen.
    Toen Albert Hagen hier kwam voor de reparatie was al snel duidelijk dat het mainboard vervangen moest worden. Deze klus was snel geklaard en mijn TV kan weer even mee.
    Prima service en prettig contact, ook telefonisch met Anita Hagen.

    Beantwoorden
  6. Gino Massaro
    Gino Massaro zegt:

    Wij zijn tevreden over de reparatie door TV-RSN. In oktober 2016 hebben wij een volledige schermrevisie laten doen door dit bedrijf. Na de reparatie functioneerde onze televisie weer als vanouds. Het was geen goedkope reparatie maar zeker het geld nog waard. Na 16 maanden was hetzelfde probleem terug! Dus we waren 4 maanden uit de (reparatie) garantie van het euvel. Aangezien de verwachting was dat het scherm weer veel langer, jaren zou meegaan, heeft het bedrijf weer een volledige schermrevisie uitgevoerd tegen kostprijs van ( iets betere) onderdelen. Klasse en daarmee volledig tegemoet gekomen aan onze wens. Integer bedrijf! Service die nog maar weinig wordt geboden en/of nagekomen!

    Beantwoorden
  7. Angela
    Angela zegt:

    Service wordt geboden zoals omschreven in de voorwaarden dit maak je helaas niet overal mee.
    Mijn complimenten voor de snelle schakel als gevolg een kapotte tv die snel vervangen kan worden. Top ga zo door!

    Beantwoorden
  8. Familie Kroeze
    Familie Kroeze zegt:

    Nou ook bij ons is DE TV DOKTER geweest!. Binnen één uur was onze 9 jaar oude (toen voor € 2995,– gekocht) Philips LCD TV weer gerepareerd.
    Weer perfect beeld terwijl zowel door de Electrazaak hier in Beesd en door Philips zelf aan ons verteld werd dat de printplaat stuk was, EN dat dit onderdeel niet meer te verkrijgen was. Economisch afgeschreven dus!!! Zou er een nieuw onderdeel te verkrijgen zijn dan zou dat iig rond de € 400,– gaan kosten.
    Met andere woorden: KOOP MAAR EEN NIEUWE!

    NU gerepareerd aan de keukentafel voor € 175,–
    Wij zijn hier echt zo boos over!! Gaan dit verhaal dan ook zeker zo veel mogelijk in de publiciteit brengen.
    Meneer Hagen dank voor uw deskundigheid.

    Beantwoorden
  9. Jack Koppers
    Jack Koppers zegt:

    Ik ben zeer te spreken over TV Reparatie Service Nederland, nadat ik mijn storing had gemeld aan mijn Philips TV kreeg ik gelijk een prijsopgave en is dezelfde week snel en vakkundig gerepareerd.
    Ik dacht dat er geen vakmensen met liefde voor hun vak meer waren te vinden maar er bestaat er minimaal nog één.
    Bedankt voor de service !!

    Beantwoorden
  10. Thomas Jones
    Thomas Jones zegt:

    LG wou mijn tv niet repareren omdat het te oud was (‘economisch afgeschreven’).
    Via deze website een onafhankelijke monteur ingeschakeld, die is thuis langsgeweest en heeft
    in een half uur alles weer werkende gekregen. Scheelde ook een hoop geld t.o.v. een hele
    nieuwe TV kopen…

    Ik zou dit zeker nog een keer zo doen, als een apparaat stuk gaat. Heb dit ook op Facebook
    onder de aandacht gebracht. De (kleine) moeite meer dan waard.

    Beantwoorden
  11. Jeroen van Meerwijck
    Jeroen van Meerwijck zegt:

    LG defect na 2 jaar en 9 maanden. Aangezien ik geen zin had in gesteggel of dit nu wel of niet een deugdelijk product zou zijn kwam ik na enig speurwerk op deze website terecht. Op afstand werd de diagnose gesteld en de offerte gemaakt. Gisteren kwam Albert langs, hele tv uit elkaar gehaald, led strips vervangen en alles werkt weer naar behoren. Vakmanschap en prima deal! Goed begin van het nieuwe jaar zal ik maar zeggen. Een aanrader!

    Beantwoorden
  12. H.Poeth
    H.Poeth zegt:

    Philips 37pfl8404H/12 beeldmodule is vervangen prijs €135,00 conform afspraak. Daarlangs deed Albert nog een aantal kleine reparaties zonder extra prijs. Dat noem ik nog service en dat alles met 1 jaar garantie. Wij zijn dik tevreden en bevelen Albert zeker aan een vakman.

    Beantwoorden
  13. Jan Katgert
    Jan Katgert zegt:

    Vandaag, 14 dec. 2017, mijn tv Samsung UE40D6750 gerepareerd.
    Strepen in het kwart van het bovenste deel van het scherm.
    Binnen notime gevonden wat er aan de hand was en gerepareerd.
    Vakman die weet wat hij doe, bedankt voor de service!!!

    Beantwoorden
  14. H.Schuur
    H.Schuur zegt:

    Onze Philips ambilight t.v. gaf plotseling problemen met de kleuren. Dan weer flets dan weer heel fel. Een flikkerend effect. Wat nu te doen?
    Op internet zagen wij het adres van de heer Hagen. Gemaild en per omgaande bleek het een bekend probleem te zijn. Te repareren voor € 135,- met en jaar garantie. Inmiddels is de heer Hagen geweest, de t.v. gerepareerd en doet het weer! Fantastisch, we zijn ontzettend blij met deze service. Dit adresje zullen we een ieder aanbevelen.
    Bedankt Albert Hagen.

    Fam. Schuur Groningen.

    F

    Beantwoorden
  15. M.Schepers
    M.Schepers zegt:

    Hallo Albert,
    Ik wil even laten weten dat de tv (Philips 37pfl8404) nog steeds prima functioneert.
    Klacht was half beeld, nog een keer half beeld, nog iets, uiteindelijk ander scherm.(sept. 2016)
    Maar tot op heden top !
    Nogmaals dank voor de goede service.
    M.Schepers
    Roosendaal

    Beantwoorden
  16. Joan Stuurstraat
    Joan Stuurstraat zegt:

    Wat een service! Mailcontact en binnen enkele dagen aan huis om te Sharp TV te herstellen. Kennis en perfectie bleek duidelijk. Binnen de kortste tijd gemaakt voor een aannemelijke prijs. Wij zijn er dan ook ZEER over te spreken. Wij zullen dit niet vergeten en vertellen het ook aan velen door !

    Beantwoorden
  17. Danny van Eck
    Danny van Eck zegt:

    Super service en niet eens iets laten repareren! Ik mellde mij met een televisie die niet meer aangaat. Het eerlijke advies was dat dit een onderdeel betreft dat niet leverbaar is (wat exact juist bleek) en dat ik het beste via de verkoper kon benaderen obv de wettelijke garantie/ coulance. Inclusief een paar handige links naar informatieve websites. Zo gezegd zo gedaan en probleem is via een ander kanaal netjes opgelost. Dankzij het kontje in de goede richting. Top!

    Beantwoorden
  18. S.Esselink
    S.Esselink zegt:

    Na de KPN storing van vandaag deed mijn tv het niet(LG 4 weken oud), KPN gebeld kon me niet helpen, kastje was goed. Moest maar contact opnemen met leverancier van tv, gebeld en kreeg als advies om het toestel maar ter reparatie aan te bieden.
    Gebeld met dhr Hagen en na zijn vragen en advies was het vlot verholpen. Perfect, hartelijk dank.
    Zal zeker uw bedrijf bij een ander aanbevelen.

    Beantwoorden
  19. J. Striker
    J. Striker zegt:

    Mijn Philips Ambilight type 32PFL7496H12 vertoonde al geruime tijd uitval verschijnselen. Terug naar Stand By of naar zwart scherm, het laatste al dan niet met geluid op de achtergrond. Via website Philips update geladen. Uitval naar stand by was voorbij. De uitval naar zwart scherm bleek des te meer. Met Google gezocht naar gelijke klachten en kwam terecht bij TV Reparatieservice Nederland bij wie ik de situatie voorlegde. Ondanks de zondag kreeg ik omgaand bericht van Albert Hagen om de installatie van de TV ook opnieuw te doen. Zenders opnieuw geladen.
    Wat een opluchting, maandenlange klachten eindelijk voorbij. Hoe dankbaar kun je zijn. Voortreffelijk adres en naar mijn ervaring zonder meer aan te raden bij reparaties.

    Beantwoorden
  20. luc.westerhoff
    luc.westerhoff zegt:

    Mijn plasma tv (65″) raakte defect, geen beeld en de aardlekschakelaar sprong op ” uit”!
    Op internet gezocht en kwam uit op tv reparatie service Nederland.
    Probleem uitgelegd en kreeg een prima advies.
    De te maken kosten (320 €) en bij niet te repareren alleen 50€ voorrijkosten.
    Binnen 5 werkdagen stond de monteur op de stoep met(ik denk) printplaat. Na e.e.a. te hebben gecontroleerd de printplaat geplaatst en de tv, na test, weer samen opgehangen. 65″ beeld !!!

    Uitstekende service + een jaar garantie!!

    Beantwoorden
  21. Martijn Poot
    Martijn Poot zegt:

    Mijn Panasonic txp50gt30e
    Ging kapot ging niet meer aan
    Storing op gezocht op internet bleek opstart module
    Kapot te zijn tv 4 jaar oud geen fabrieks garantie meer
    Die was 2 jaar (belachelijk voor tv van 1400 euro)
    Maar ok
    Ik op internet gezocht naar reparateur
    Kwam ik uit bij de heer Albert
    Tv word netjes opgehaald en thuis gebracht en geinstaleerd
    Voor een bedrag van 255 kon hij hem repareren
    Ook al waren de modules niet meer te krijgen
    Hij heeft de hele module printplaat vernieuwd
    En binnen een week draaide hij weer als een zonnetje
    Kan niets anders zeggen dan” top vakman”
    Albert bedankt en als er iets in de toekomst is met de tv
    Kom ik zeker weer bij u
    Nogmaals bedankt

    Beantwoorden
  22. Erik
    Erik zegt:

    Onze Phillips Ambilight had problemen met het beeld.
    Albert Hagen heeft ons top geholpen !!
    Ondanks dat het (achteraf) een garantie / coulance geval bleek te zijn is hij ons van zeer goed advies blijven voorzien !

    Beantwoorden
  23. J. Sterkenburg
    J. Sterkenburg zegt:

    Iedere keer uitval televisie Philips t.v. na stroomstoring. Of als je de stekker er uit had gehaald. Niet meer opstarten., pas weer na enkele dagen. Na weer een stroom uitval., niet meer aan te krijgen. Mail naar Albert gestuurd. Gelijk een mail terug gekregen met prijsopgave. Gelijk een afspraak gemaakt met Albert., kwam dezelfde week nog. Na een half uurtje werk deed de t.v het weer. 12 mnd garantie. Top Albert. Zal je zeker aanbevelen. Zeer goede service.

    Beantwoorden
  24. Claudia
    Claudia zegt:

    2 televisies laten maken weer haarscherp beeld gelukkig en dat voor de afgesproken prijs. Vooraf mailtje gestuurd met de omschrijving van het defect aan de tv’s mail terug gehad met de prijsopgaaf 135 voor m’n ene tv en 100 euro voor de andere. Ik was echt bang dat het heel duur zou zijn maar voor dit geld koop je geen twee tv’s. Ben er heel blij mee. Groetjes uit capelle aan den IJssel

    Beantwoorden
  25. Dick Noort
    Dick Noort zegt:

    LG 42LG7000 wilde niet meer opstarten. Prijsopgaaf gevraagd, afspraak en de reparatie thuis was zeer doeltreffend. De bak koffie duurde langer dan de reparatie.
    Dit is de service waar grote merken een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Bij een storing is bijna altijd duidelijk om welke storing en onderdelen het precies gaat. (Deze storingen komen vaker voor van type X) Je zorgt dat je die onderdelen bij je hebt naar de mensen thuis en hebt daarbij geen onderzoek meer nodig. Tv open, vervangen klaar. Dit zouden de merken zelf toch nog veel beter moeten weten?

    Beantwoorden
  26. Loes van der Laan
    Loes van der Laan zegt:

    Onze Philips Essence uit 2009 gaf plotsklaps uiterst merkwaardige kleuren en vlekken te zien. Mediamarkt servicebalie herkende dit beeld totaal niet en adviseerde ons om geen geld meer uit te geven aan een toestel uit 2009 !! Aanschaf van nieuw was dus het advies, want ja een toestel gaat maar zo’n 6 jaar mee en is dan toe aan vervanging. Maar gelukkig kwamen wij wonderdokter Albert Hagen op het spoor en door zijn supersnelle, betrouwbare service aan huis voor het bedrag van 135,00 – met ook nog 1 jaar garantie – is onze TV weer als nieuw!
    Albert, bedankt : wij zijn supertevreden customers.

    Beantwoorden
  27. Rob Sadijo
    Rob Sadijo zegt:

    Na 8 jaar intensief gebruik, ging mijn LCD-TV spontaan op zwart; hartstikke dood dus. Op internet gezocht naar TV reparateur en kwam bij Albert Hagen uit Lelystad terecht. Mijn oude Philips LCD TV staat nu NIET meer op zwart, de TV beelden zijn weer als vanouds. Daarom zeg ik tegen mijn kinderen, familie, vrienden en kennissen “Is je LCD stuk?, doe hem nog niet weg”, neem contact op met Albert Hagen. Hij geef je een duidelijke en eerlijke offerte vooraf, je TV wordt aan huis gerepareerd en hij geef je een reparatie garantie van een (1) jaar. Ik ben er best zeer tevreden mee met de service van “TV Reparatie Service Nederland”, Albert Hagen uit Lelystad. Dank je wel Albert, top man.

    Beantwoorden
  28. jan.fokker
    jan.fokker zegt:

    Fantastische service.
    Zondag via internet storing (negatief beeld Samsung tv) gemeld. Maandag afspraak per mail ontvangen en dinsdag binnen afgesproken tijd was de man er. Reparatie duurde half uurtje en tv speelt weer als vanouds met haarscherp, prima beeld. Én voor de afgesproken prijs. Alle lof !!!

    Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *